Merhaba nasipse Haziran sonunda bebeğimize kavuşacağız. Böyle yaz günü olunca uzun kollu tulumlar alınmalı mı ? Kimisi kısa kollu altı şortlu tulumlar giydirmiş kimisi kısa kollu zıbın giydirmiş sadece yazın çok sıcak olduğu için. İlk bir ay yenidoğan dönemi olup vücut ısısını ayarlayamadıkları için uzun ama ince giydirmeyi düşünüyorum. Hastane çıkışları 4 takım falan yeter mi 0-1 ay grubu olduğundan 20 günden sonra giydirilmiyor diyorlar çünkü. 0-3 ay kıyafetleri kısa kollu alayım diyorum nasıl olur sizce ? Tecrübeli yaz bebeği anneleri yazarsa mutlu olurum.