Sedaozturk bnde avrasya hastanesi ilknur inegölle basladım 2kez gittim sen sorarsan bişeyler söylüyo çok güler yüzlü ama tatmin etmedi beni, Nur Cansu Yılmaz a gitmeye karar verdim 2kez de ona gittim ona çok soğuk geldi, sürekli bilgisayar ekranına bakıyo gözgöze konusamıyosun. Sonra Şafak hast. de Albert Kazado ya gitmeye başladım çok şükür konuşması verdiği cevaplar ilgisi tatmin ediyo, yanından çıktığım zaman pskologdan çıkmış gbi hissediyorum. İlk zamanlarda bayan doktor olsun die tutturdugum için bayan arayışındaydım, Albert hocaya 1kez denemek için gidince tamam dedim doktor bu. Bunada tavsiye üzerine gittim