Bayram tatili için ankaraya ailemin yanına gideceğim 1.30 saatlik bi uçak yolculuğu yapmam gerekiyor. O zaman 23 haftalık gebe olacağım. İki gün önce doktor kontrolüm vardı doktor bebeğin gelişimi suyum vs her şey çok iyi dedi ama ben sormayı unuttum uçak yolculuğu yapacağımı daha önce bu zamanlar yolculuk yapan var mı sizce bi sakıncası olur mu?