evet saglik ocaktalarinda biyokimyada glukoza bakiyorlar ve hbA1c olarak 3 aylik bir ortalama testi yapiyorlar kac haftaliksiniz bilmiyorum ama yaptirmanizi oneririm biz daha 7 haftaligiz dr benden istedi megersem seker hastasiymisim ama haberim yokmus hemem diyet ve insuline basladik