@Ceycey22 dışkınızı siyah yapması emilmediğini, işe yaramadığını göstermez..zaten Demir ağır bi metal olduğu için vücuda alınanın yüzde 10 u emilir geri kalanı dışkıyla atılır, o yüzden siyah görüyorsunuz..Demir eksikliği olmasa bile hamilelikte bebek çok fazla kullandığı için eksikliği oluyor, rutin başlanır..Ben demir eksikliğim yok ve kabızlık yapıyor diye başlamak istemedim, güzel beslenirim dengelerim dedim, bir ay sonraki tahlilde demir depolarım boşalmıştı mecburen başladım..Şimdi demirim normale geldi ve ilaca devam ediyorum hala da rengi siyah 😁 doğumdan sonra da bi süre kullanacakmışız buna alıştırın kendinizi, kullandığınız müddetçe siyah olacak, zaten bi Demir ilacı dışkınızın rengini siyaha boyamıyorsa içinde çok az miktarda demir vardır ve faydası daha az olacaktır