Buse12- Ceycey22 kan ilacıyla demir ilacı yapar korkma kana karisiyor kalanı da diski yoluyla atılıyor oda rengini siyah yapıyor herkesde aynı olur bu korkmani gerektirecek bişi yok 😊
Barannbebek Ceycey22 bende de yapmıştı bildiğin katran gibi siyah ve çok sertleşmişti. Bı süre sonra vücut alışıyor ama ben bıraktım yediklerime dikkat ettim çok şükür ihtiyaç da duymadım bı daha.
Ceycey22 Barannbebek benimki sert değil ihtiyacım var mı bilmiyorum 🤷🏻♀️ ama et çok tüketen biri değilim hamile değilken vegandım zaten şimdi yemeye çalışıyorum kendi ve bebeğimin sağlığı için mecbur ama zor oluyor baya
AysegulS_21 Ceycey22 çok normal..eğer sıvı akışkan ve siyahsa bu durum kanamadan meydana geliyor..onun haricinde renk değişikliği demir ilacından kaynaklı:)
Ceycey22 AysegulS_21 yok öyle akışkan değil normal kıvamlı 😅 muhabbet komik bi yere geldi resmen b*k tan konuşuyoruz 🤣
Pelinnn7 Bende hem kadın doğum doktorumun hemde sağlık ocağındaki ebenin verdiği kan ilacı kullanır kullanmaz hem siyah kaka hemde kabızlık yaptı bende kullanmadım doktorum sonra özel parayla bi ilaç ismi söyledi aldım gerçektende hiç bi şikayetim olmadı size rahatsızlık veriyorsa ilaç değişimi yapın bence
Sevgi0478 Ceycey22 ben aylardır böyleyim bide üstüne kabızım demir ilacı kullanıyorum. Doktora hiç sormadım demir ilacından oluyor diye
Cano42 Demir hapları kullanıldığı sürece dışkı hep siyah gelecektir , bıraktıgınız an dışkı rengi değişecektir korkmayın, işe yarıyor Demir hapı. Normal yani
Pelinnn7 Ceycey22 renk çoğu insanda öyle oluyor ilacın etkisinden sorun yapmıyorsa ne mutlu şanslısınız 🙃
Sevgi0478 Ceycey22 inşallah canım ilk hamilelik olunca her şey zor .Rabbım hepimizin yardımcısı olsun