170217 Kızlar merhaba 11+6 yım ve başında ver folik asit içiyorum bana yakın olan ve folik asit harici şeyler içenler var mı ne içiyorsunuz doktor vitamin vermeli mi bu dönemde
Hamileanne01 170217 10. Haftadan sonra b12 Demir ve folik asit içeren bir ilaç var onu yazmıştı bir de omega3 yazmıştı bunları her gün doğuma kadar içeceksin dedi devam ediyorum :)
hamisinizz 170217 aslında biraz da kan değerlerine göre neyin eksik veya sınırdaysa onu yazıyor.Her ay sağlık ocağında kanlarını ver ihmal etme
Papatyamm1 170217 ben 12. Haftaya kadar folik asit kullandım 12. Haftadan sonra sağlık ocağının verdiği d vitamini ve doktorun verdiği kan ilacına başladım. Folik asite de devam tabi bu üçü doğuma kadar devam dediler.
minisinannesi07 170217 başından 12. Haftaya kadar sadece folik asit yeterli oluyormuş sanırım. Haftada folik asite ek olarak elevit pronatal, gyno ferro sanol, d vitamini kullanmaya başladım.
170217 Çağırmadı ki sağlık ocağı beni bir kere çağırdı geçen hafta bi daha 20. Haftada geleceksin dedi..
Semrakbulut Papatyamm1 ben 3 doktor ile görüştüm folik asidi 3 aydan sonra faydası olmayacağı için bana önermediler istersen yeniden doktorunla görüş tabiki kan değerine göre belirleniyor belki o yüzden benden kesmişler olabilir ama okuyunca söylemek istedim
Ceydaa61 170217 12.haftaya kadar folik asit kullandım. Sonrasında doktorum Decavit(vitamin), Demir ilacı ve magnezyum yazdı. 30. Haftadayım hepsini düzenli kullanıyorum. Bir de D vitamini var
hamisinizz 170217 ben şeker hastasıyım tip1, o yüzden düzenli her ay kan tahlillerimi yaptırıyorum sağlık ocağında.Her ay endokrine,3 haftada bir kadın doğuma gidiyorum.Her ay kan idrar bakılıyor yani
hamisinizz 170217 ama bizim sağlık ocağı normalde olsa görümcemleri falan her ay aradı, çağırdı tahlillerini yaptı.Sağlık ocağına bi danış istersen