Son aylar da ödem başlıyor. Benimde 4-5 gündür başladı. Ellerim ayaklarım şişmeye,ağrımaya başladı. Özellikle sabahları uyandığımda ellerim aşırı ağrıyor. Ayaklarımın üzerine basamıyorum sanki altında bir şeyler var acıyor. Bir doğsaydı bebelerimiz düzelecez inşAllah 😆