izobellaaa-_- Muhendis01 bende oğlum olacağını öğrendim Adem Atlas koyacağım Adem kayın babamın adı kendim koymak istedim 🥰
Edabasaran İkisi de birbirinden güzel ☺️ içinize en çok illaki ısınan vardır yada emin olun ki ismiyle gelir derler bebişlerimiz sanki yekta daha cazip gibi ☺️
Bebek-C Yekta ismi benim çok hoşuma gidiyor. Arkadaşımın oğlunun adı olmasa ben koymak isterdim ama yakın arkadaşım olduğu için başka isim tercih ettim.