Anneyimmutluyumm26 Anneler merhaba Allah’ım nasip ederse 2. Doğumum olacak Haziran ortasında 30. Haftaya giriyorum iki hafta sonra yavaştan çantamı hazirlayayim diyorum ne olur ne olmaz 😊 Siz çantanıza neler koydunuz fikir olsun birbirimize 🌼
Reyhan35 Anneyimmutluyumm26 ben tam bitirmedim ama hazırlıklarım söyle bebişe 2 adet 10lu 1 adet 5 li hastane çıkışı kendime 2 tane pijama takımı biri sabahlıklı lohusa 5 adet iç çamaşır 2 adet hamile sütyeni tarak diş macunu diş fırçası olmazsa olmaz makyajlarım 🙈1 paket 32 li sleppy yeni doğan bebek bezi 1 paket ıslak mendil müslin battaniye bitane de kalın battaniye koydum kendime 2 paket pet koydum ayrıca depend koydum şu an aklimdakiler bunlar canım
Tazeanne0134 Anneyimmutluyumm26 bende bugün biseler kattım canım 8 tane çıtçıtlı bady kattım 2 uzun kollu 2 yarım kollu diğerleri de sıfır kollu olacak şekilde 4 tane takım kattım doğduktan sonra giyeceği dışında 12 tane bez kattım müslin battaniye katacam penye battaniye kattım ıslak mendili gelmedi o gelsin onu ondan katacam 2 paket pişik kremi emzik katacam kendim için 2 pijama atlet depend sırtıma terlerim diye bez ya da havlu terlik banyo havlusu emzirme yastığımı katacam şimdilik aklıma gelen bunlar canım benimde 2.doğumum olacak inşallah 35+1 haftalık hamileyim
35lavanta Anneyimmutluyumm26 1 tane 10lu hastane çıkış seti 2 alt üst takım 1 tulum 2 yedek çıt çıtlı bady Pişik kremi 10 tane bebek bezi 1 tane ıslak mendil 3 tane ağız mendili 2 kalın battaniye 1 ince battaniye küveze sermelik alt açma minderi üstüne müslin aldım 2 tane yedek bere aldım Kendim için 1 pijama takımı 1 gecelik 1 tanede hast. Çıkışında giyeceğim elbise Göğüs pedi göğüs ucu kremi emzirme sütyeni Yedek atlet Depend Havlu kağıt diş fırçası macunu tarak toka Kirli poşeti aldım birde
Anneyimmutluyumm26 Deniz2961 hazırlamaya başlamanız hatta bitmesi lazım 34 den sonra her an bekleyin diyorlar ya 😊
Anneyimmutluyumm26 Reyhan35 32 tane bezi kendinize yük etmeyin 10 15 ideal 😊 doğumunuz ne zamana ? 😊Muslinleri bol bol almamız lazım yaz bebekleri icin
Sydasy Nasıl bu kadar rahat olabiliyorsunuz anlamıyorum 😅 ben 24+3 teyim çoğu şeyi ufak ufak halledip koyuyorum yavaştan. Hiç bir şey belli olmaz. Önceden hazır olmanın nesi kötü ki?
Anneyimmutluyumm26 Sydasy Rahat olduğumu kim söyledi 😂 ikinci gebelegim ilk hamileliğimde de 6. Ay sonunda alışverişe başlamıştım 32. Haftada çantam hazırdı erken hazırlık yapmak istemedim kimise hazırlık yapmak düşmez derler bu sefer de öyle olacak 7. Ay başında herşeyim hazır olacak bayram sonrası inşallah 😊
Veraleyl Sydasy rahatlıkla alakası yok herkesin durumu bir olmuyor benim herşeyim alındı ama birtürlü yıkayıp utuleyemedim sürekli bunun için stres yapıyorum ama elimde olmayan nedenlerden dolayı boyle oldu yani kimse istemez son ana kalsin
Anneyimmutluyumm26 Veraleyl 🤌🤌 çok haklısınız hem maddiyat hemde 30. Haftadan sonra alışveriş yapıyorum 32. Haftada herşeyim hazır oluyor .. şükür sağlık acisinsan bir sıkıntımız yok inşallah sonuna kadar da olmaz olsa hemen hazırladım zaten
Sydasy Veraleyl sizin için söylemedim. Daha erken gibi cümleler kuranlar için söyledim. Mesela 32. Haftaya gelmiş hala erken olduğunu düşünüyor. Tabiki benimde durumum iyi değil. Kvmi çağırdım o yapacak. Rahatlıktan kastım rahatsız olup yapmayanlar değil ki 😊
Anneyimmutluyumm26 Tazeanne0134 Maşallah çanta hazır 😊 yalnız ıslak mendili hemen kullandırtmiyorlar temizleme pamuğu veya normal pamuk alın ıslak mendil tahriş ediyor ciltlerini oglimda yaşamistim 😊 sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🌼
Tazeanne0134 Anneyimmutluyumm26 aynen canım çok şükür kızım çantası hazır şükür ki bi benim kaldı onada eksiklerim gelsin hemen onları da hazırlayıp rahatlamak istiyorum çünkü korkuyorum artık sanki her an olacakmış gibime geliyor
Veraleyl Sydasy daha erken diyen birini görmedim yorumlarda o yüzden öyle dedim. yani tabi ki imkanın durumun iyi olmasına rağmen erken olduğunu düşünmek saçma