2 haftadır kusuyorum bisey yemiyorum ama bu sefer başka hicbisey yiyemiyorum 2 gündür oruçlu gibi su dahi koyamadım ağzıma buna rağmen dk başı kusuyorum ilaç ise yaramıyor bebeğime bisey olucak diye korkuyorum hastaneye gitmekten bıktım serum baglayip gönderiyorlar bi ise yaramıyor 2 gündür hastaneyede gitmiyorum pes ettim biseyde yemiyorum ölümü bekliyorum odamda 2 hamilelik gecirdim böylesi olmadı halsiz düştüm artık kusmaktan