Desingnercom vücut normal de sürekli vücutta insülin salgılar özellikle her yemekten sonra. O dengeyi korumaya çalışıyor ama hamilelikte bazı nedenlerden dolayı insülin salgılama yetersiz kalabiliyor yani tamamen beslenme ile alakalı bi durum değil ama az salgılandığı için meyve bile mesela artırıyor olabilir . Ben şeker hastasıyım genetik bendeki mesela vücudum hep az sağılıyor ve dışarıdan insülin hormonu almak zorundayım. Siz ne olur ne olmaz kesinlikle şeker yüklemenizi yaptırın ❤️ D