Merhabalar hanımlar gebe kalmadan önce dermoid kistim vardı gebe kaldıktan sornada kisstten kaynaklı çok sancı çekiyorum 4 aylık oldum hergun sancı çekiyorum hamilelik dönemi de çekilen bu samcinin sebebi ne olabilir hamileliğin kiste etkisi ne bilen varmi