SYalman Selam doktor bulantı için prilam Dr ilacını verdi fakat günde 4 kere kullanmam gerekiyormuş içinizde kullananlar var mı acaba?
Babydream SYalman günde 4 kere kullanman gerekmiyor maks. 4 tane içebilirsin günde ama o kadar içmenizi tavsiye etmem her ne kadar gebelik kategorisinde de olsa niyahetinee ilaç sonuçta. Gece yatmadan önce 2 tane içiyorsunuz eğer ki gün içinde bulantınız devam ederse 1 tane daha için .31 haftalığım hala kullanıyorum ilacı
Nsy SYalman doktorum bana da gece ve sabah 1 tane içebilirsin demişti fakat gündüz çok uyku yapıyor ben gerek olmadıkça gündüz almiyorum ilacı
Biyo_logg SYalman bende pek bi işe yaramadı günde en fazla 4 tane içebilirsin , gece yatmadan 2 tane at bi dene geçiyo mu geçmiyomu
BlueLove SYalman banada bu şekilde verdim doktorum 33 haftalık olduk hala kullaniyorum 1 tane sabah ac karnina 1 tane öğleden sonra 2 tanede yatarken kullanıyorum hamileligimin en başından beri kullanıyorum hic bir zararı olmadi ve bana iyi gelen gek ilac
Derinsu2019 SYalman bana da vermişti ama hiç işe yaramadı asla bulantım geçmedi bende zofer kullandım çok iyi o
BMelek SYalman 29. Haftada biraktim ben doktorum o haftaya kadar icmeme bile kizdi gunde 4 taneye kadar icilebiliyor ama iki tane ic fazlasi zararli dedi midemin cok bulandigi gunler iki tane iciyordum diger gunler 1 tane. Hamilelikte cogu ilac tamamen gecirmiyor hormonlardan dolayi benim sadece koku hassasiyetimi azaltmisti. Yinede 4 tane icmeyin bence hamilelikten dolayi bulanti olmasi normal
Saliha03 SYalman Gece yatmadan iki sabah 1 öğlen 1 kullandım 6.aya kadar tamamen kesmiyor ama sandviç falan yiyebiliyordum resmen kilo vererek doğurdum hatta doğum öncesi kilomun bile altına düştüm doğurduğumda😂
SYalman Çok teşekkür ederim arkadaşlar günde 4 kere kullanmam söyleyince doktorum ne kadar hamilelikte kullanılabilen bir ilaç dahi olsa bana fazla gelmişti şimdi sabah aç karnına içiyorum birde akşam iyi gelmeye başladı tekrardan teşekkür ederim 😊😊