Arkadaşlar bugün kontrole gittim ve doktor değişikliği yaptım daha önceki doktorum kalp atış hızı vermemişti bugun ise 12+6 da olduğumuzu ve 205 kalp atışı olduğunu söyledi doktorumuz ense kalınlığı 1.9 du yine sizde de kalp atışı yüksek cıkan oldu mu ? Cinsiyeti 1 ay sonra söyleyecek ama tahminlerinizi alabiliriz 