Bende 38+6 dayım
Tık yok nasıl olcak böyle.. Ayy kızlar birde tesettürlüyüm kaynatamda bizde birde kaynana gününü mü bilmiyordunuz mandq yoğurdu mu yedinde doğmuyor bu diyo bu durumlarda sinir ediyor beni.
Bilsemki doğumun ertesi ayaklanıcam kovacam evden rahatlıcakk kaynanatör