minikmucizemmmmmmm Kızlar inanılmaz akıntım var beyaz sıkıntılı değil ama çamaşır yetistiremiyorum artık sizlerin de böyle mi ?
elifvesara minikmucizemmmmmmm ben de 12 haftalık oldum bugün, hamile kaldığım günden beri acayip bir akıntım vardı 7. Hafta da doktora gittiğimizde söyledim ve ilaç verdi şu an biraz daha iyi
Papatya58 Benimde var. Normal aslında ama sağlık ocağında test verdim enfeksiyon çıktı. İlaç kullanıyorum şimdi. İhmal etmeyin sağlık oxaginda6 bu test verin.
minikmucizemmmmmmm Enfeksiyon daha önce çıkmıştı ama doktorum ilaç kullanma tarafında değil ve bende o yönde değilim