Sedaagltrn Merhaba 36 haftalık hamleyim ve istanbulda nişanımız var sizce otobüsle yolculuk yapmak sakıncalı olur mu uçak için de rapor almamı istiyorlar ama eşim korkuyor müsade etmiyor sizce ?