Berfintze Gebelikte karaciğer enzim yüksekliği yaşayanlar oldu mu tedavi süreci mi oluyo yoksa doğumdan sonra gidiyormu hanımlar bilgisi olan varmı👍
HHhhK Berfintze evet canim yasadim bende hastanede tedavi altinda kaldim gebelik boyunca hep kan verdim degerlerim incelendi ve ilac kullandim ama dogum yapinca hepsi bitti bir anda duzeldi degerler elhamdulillah hepsi gececek sen elinden geleni yap kafana takma