Suleakblt 2 gündür sağ böbreğimde ağrı var 19 haftalık hamileyim 3 4 gün öncede onun ağrısıyla sabah uyanmıştım geçmişti neden oluyor olabilir enfeksiyondan kaynaklı olabilirmi ?
Zeyyyn Suleakblt enfeksiyon taş ikiside olablr canım bol su tüket bir idrar tahlili ver çıkar zaten için rahat eder
kirpapatyasii1 Suleakblt canım o haftalarda bende de olmuştu hastaneye gittim böbrekte büyüme varmış dedi ondan ağrı oluyor dedi doktor 22 nci yada 23 ncü haftada ağrı birden kesildi rabbim yardımcın olsun inşallah atlatırsın 🙏😊
Ayse1608 Suleakblt Bende de 20.hafta civarı olmuştu böbreğimde genişlemeden dolayı ağrıyormuş bir doktora gitmende fayda var canım
Dlr48 Suleakblt enfeksıyon olsbilir böbrekte genişleme olsbilir sakın şhmal etmeyın hemen gşdin doktora allah korusun agrılar sancıyı tetıklemesın benımde oyle oldu cunku sag bobregımde genısleme varmıs sistit olmusum aynı zamanda ilaç kullanıyorum
Zeyyyn Suleakblt ihmal etmemek lazm benim taş geçmişim vardı 16 haftada ağrım oldu enfeksiyon taş ikisi birbirine karıştı ağrısı sonradan taşı düşürdüm geçtiydi
Suleakblt kirpapatyasii1 inşallah 🤲 böbrek büyümesi bi sıkıntı oluştururmu peki yoksa sonra düzeliyomu
Ayse1608 Suleakblt İnşallah tez zamanda geçer ağrısı ben hayatımda böyle ağrı görmemiştim acilde ağladığımı biliyorum 🙈
Leylasiva21 Suleakblt benimde öyleydi gittim sağ bobregimde büyüme var bide kum döküyorum git idrar tahlili ve ultrason cek. İlaç tedavsi baslarlar.
Mavistez Suleakblt enfeksiyon olabilir kum döküyor olabilirsin oda böbreğe vurur tahlil yaptirmanda fayda var
Suleakblt Mavistez bugün hiç ağrım olmadı 28 inde randevum var kadın doğum tahlil yaparmı bunu anlatsam
Leylasiva21 Suleakblt acile gittim agri için doktor büyüme var ürolojiye mutlaka git dedi bende ürolojiye gittim
Mavistez Suleakblt elbette yapar idrar kültür ister muhakkak belirtin idrar yolu enfeksiyonu gebelikte önemli bişey malesef bebegede geçebiliyor.