Merhaba herkese. Son adet tarihimle beraber 6 haftalık göründüğüm zaman Dr gittim bebeğin kalbi oluşmamıştı ama Dr boş gebelik olmadığını 2 haftaya oluşacağını söyledi. Oluşur mu ? hala içimde bir korku var. 6 haftalıkken kalp oluşur deniyor. Bu durumu yaşayan var mı?