Sweetbabyy Biyo_logg Benim çok hafif sancılar bende oruç tutuyorum biraz sorun yok bebekte 11 mayıs dedi tarihe bir aksilik çıkmazsa normal doğum gibi görünüyor şimdilik bakalım
mimikralicesi Bende 37+3 üm ve belim kasıklarım ara ara çok ağırıyor cuma kontrolüm var çatı muayenesi olucam bakalım nasıl olacak
Sweetbabyy mimikralicesi benim doktorum çatı muaynesini desteklemiyor son anda bakarız dedi açılma ve sancı olunca
Ayselosman Selser yok hic Rakam belirtmedi zaten hamileligim boyunca kilo ve boyu haric bana hic rakamli bilgiler vermedi