Cansugncgr bnde 38+5 bnde de öle canım arada belime bide adet olacakmisjm gibi kasıklarımda oluyor ama kısa süreli geçiyor başkada yok doktorum 23 nisana gun verdi sancım olmassa suni sancı ile doğuma alınacagim Allah Allah yardimcimiz olsun 🤲 birde bebek karnımda inanilma toplanıyor karnım sertleşiyor hareketler yavaş ama acitici seninde öylemi bilmyrm ama tuhaf 🤷