Wonderful_mom şuan aynısı bende var 1 haftadır geçmedi ilkte kanlı geldi sonra sarı gibi geldi arada hala geliyor bildiğiniz su korkup acile gittim 3 defa test yaptılar amniyon sıvısı değil çok şükür sonra kendi doktoruma gittim bebeğin suyu değil kesede de yırtılma yok erken doğum riski de yok dedi enfeksiyona bağladı ilaç yazdı vajinal akıntı olabilir dedi sonra tekrar acile gittim doktor da alttan baktı oda enfeksiyona bağladı ilaç yazdı kullandım ama geçmedi hala mecburen artık ped kullanmaya başladım ne zaman geçecek bilmiyorum 🥺