Kizlaaar özellikle geceleri bebeğim dönüp bir tarafa toplaniyor ve aşırı bir kasilma oluyor. Normalde de geceleri hareketliydi dönerdi falan ama bu kasılmalar yeni başladı. Sanki çıkmak için çabalıyor gibi 😅 Sizde de bu haftalarda böyle olmuş muyduuu