motivasyonyagmuru1 belli bir haftadan sonra bebek nefes alma egzersizleri yaparmış ve o esnada amnion sıvısını yutarmış hıçkırarak o suyu çıkarıyormuş. Haftalar ilerledikçe hıçkırığın artmasının sebebide nefes egzersizlerini daha sık yapmaya baslamasıymış. 😍 İnternette bu şekilde okumuştum canım. Ne kadar doğru bilmiyorum ama bebişlerimiz dünyaya gelmeye hazırlık yapıyorlar 😍 benim oğlumuda çok fazla hıçkırık tutuyor 😍