Kızlar 11. Haftamızda ikili tarama testi yapmıştık doktorum herhangi bir risk görünmüyor demişti temizdi . Aklıma takılan şey şu 3lü tarama testi yaptırmam gerekiyor mu ? Yaptırdınız mı ? Birde tetonoz aşısı kaç haftalıkken oluyordu ilk aşı ? Bugün 19+0 olduk 💙