36+5te muayene olduğumda dönmeyen bebeğim 37+2de dönmüştü dün 38+4te geri yukarı dönmüş minik ahuhudum 🥹kordonuda uterus ağzına çok yakın tehlike oluşturabilir diye bu akşam doğuruyorum 🥳demem o ki dönsede size şaka yapıp geri eski halini alabiliyor demekki vajinal değil sezaryen buluşmamız varmış kaderimizde 🤭