Benim arkadaşım 9 yaşında regl olmuştu. Ne yediğimiz ne içtiğimiz belli maalesef her şey hormon. Kendinizi üzmeyin evladınız da acaba yanlış giden bir şeyler mi var diye endişe etmesin. Siz ne kadar rahat davranır ve bunun zaten olması gerektiği bir şey olduğunu kızınıza anlatırsanız hatta artok büyüdün genç kız oldun diye ona küçük sürprizler yaparsanız bu konuyu o kadar çabuk kabullenecektir. Aklınızda kalmasın yine bir doktora gidin ama artık bunlar normal şeyler doktora gidip kızımızı endişelendirmeye gerek yok aslında 😘😘