Meridaily Kızlar merhaba, ovülasyon testiyle hamilelik öğrenen var mı? Güvenilir değil evet ama ovülasyon negatif çıkıp gebelik testi pozitif olan var mı?
bebekkkkkkk000 Meridaily ama adete 2-3 gün kala çizgiler koyu olursa hamile olduklarını anlıyolarmış heralde
bebekkkkkkk000 Canım öğrenenler varmış sanırım iki çizgi aynı koyulukta oluyormuş yada t çizgisi c çizgisinden daha koyu oluyormuş
Meridaily bebekkkkkkk000 adetime bir iki gün kaldı yumurtlamadan beri çok yoğun bir göğüs hassasiyeti yaşıyorum yaklaşık 14 15 gundur, testim olmadığı için ovülasyon yaptım tek çizgiydi ama o da kesin sonuç vermiyor heralde değil mi canım 😊
Sevvalmom_34 Ben dün ovulasyon testiyle öğrendim adetim normalde bugundu ovu test yapıyım dedim ilk cok koyu cıktı sonra gebelik test yaptim silik çıktı
Meridaily Sevvalmom_34 ovülasyonla da öğrenenler çokmuş, bazen sonuç çıkarabiliyor demek ki, teşekkür ederim 😊