Mayahanim Kızlar selam ✌🏼 Hangi markanın ovülasyon testini öneriyorsunuz ? Kullananlar bilgi verebilirmi ❣️
Sevvalmom_34 Mayahanim ilk defa ovulasyon testi kullandım bu ay innovita marka ve ilk denemede tuttu dün hamile olduğumu öğrendim kesinlikle tavsiye ederim
bebekkkkkkk000 Laboquick te kullandım innovitada ama laboquick gerçekten sollar geçer innovita kadar iğrenç bi test görmedim çizgisi hemen belli olmuyor bile biraz beklemeniz gerekiyor kısacası laboquick tavsiye ederim daha net en azından😘😍☺️
BrcnSym Laboquick 2 ay kullandım. İlk ay yumurtama oldu. 2. Ay yumurtlama görmedim. Ay instagramda bir gebenin günlüğü sayfasından sipariş ettim. Sayfa ücretsiz dm üzerinden yumurtlama takibi de yapıyor. Regl biter bitmez teste başladım ve 2 gün sonra yumurtlama görüp o ay hamile kaldım. Yani hangi marka olursa olsun testi 14. Gün değil reglin hemen ertesi başlamak lazımmış.