4yaprakliyonca https://imgyukle.com/i/RT1dPS Deneme 1-2 😊 İnşallah fotoğraf yükleyebilmişimdir 🙈 anlayanlardan tahmin rica ediyorumm 🥰
4yaprakliyonca 3babymom Teşekkür ederim 😊 Haftaya cuma nasipse gidicem doktora 13+2 olucaz o gün inşallah söyler 🥰 Ben erkek hissediyorum , hayırlısı bakalım 🤗
3babymom Kelebegim0- 3. Gebeliğim biraz göz alışmış şekil falan ile benzetiyorum çoğunlukla tutuyor tabi binde bir tutmayan da oluyor 😂 hakkınızda hayırlısı olsun burda birçok kişide tutmuştu 😂