Ezgi14 Kizlar biraz once kahvalti yaparken ayak parmagimi kedi tirmaladi. Cok derin bir sey degil. Ama gene de korktum bir skinti yaratir mi.
2kediliannee Ezgi14 benim de kedilerim var hamileliğimden bu yana hep çizerler beni 😸 bence birşey olmaz 🌸
Ezgi14 Kubra3005 ya disardaydim yani asisi vs var mi bilmedigim icin endiselendim . ama cok ufak bir cizik skinti olmaz insallah
DilayVardar Ayy hic gulecegim yoktu ne olabilir kiz bu kadar pimpirikli olmayin benide cok tirmaladi hamileliktw kedimiz de var Allaha Şükür bir problemimiz de yok icinizi ferah tutun biraz 😊
Prensimingeliyo Ezgi14 bana doktorum kediden uzak dur dedi çünkü onların kakalarında zararlı Bi madde varmış Tırnaktan birşey olurmu bilmiyorum ama Bi temizle orayı kontrole gidincede sor Bi doktora
DilayVardar Ezgi14 canim ben sokakta da kedi bakıyorum ve seviyorum yani kendimo bildim bileli hayvanlarla ic iceyim düşün toksozplazma virüsü negatif cikti ona ragmen doktor bile şaşırdı temiz davrandigim icin gecirmemis doktor oyle dedi ve hamileligimdeb beride uzak durmadim doktor sadece dikkat et çıplak elle tuvaletlerinw elleme dedi onuda kimse yapmiyor zaten ufacık bir tirmiktan ne olabilir yani korkma