brcubuldu Geçen hafta ebe açılma var mı diye alttan muayene etti çok kısa sürdü ve burada okuduklarım gibi korkunç bir şey yaşamadım çatı muayenesi de aynı şekilde mi yapılıyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
Hlt-seyma21 brcubuldu aynı o canım ekstra bir durum yok korkacağın aynı işlem hemen hemen bende oldum çok hafif geçti anlatılan gibi değil
Bahar1508 Sibelblby doktordan doktora değişiyor bazıları hic bakmıyor gerek yok açılma olursa olur O an değişir diyor Bakanda Ama son haftalara doğru bakıyorlar