Gisem Hep doğum hikayelerini okurdum sıra bana ne zaman gelecek derdim ve geldi 😄 doğumumdan 3 gün önce uykusuzluklarım başladı geceleri yatamıyordum ve sancım da yoktu bende doğumum yaklaşıyor psikolojik olarak uyuyamadığımı düşünüyordum... 30.08.2018 sabahı kalktım hiç bişeyim yoktu kayinvalidemlerde kalıyordum eşim 2 günlüğüne ankaraya gitmişti kahvaltıyı hazırladım evi süpürüp sildim ve yorulduğum için yukarı çıkıp dinleneceğimi söyledim kayınvalidemlere onlarda tamam diyip çıktım eşim de erzuruma dönmek için yola çıkmıştı onu arayıp yolculuğunun nasıl geçtiğini sordum ve sonra telefonu kapattık bende uyumadan önce bi lavaboya gideyim dedim tam yürürken birden sıvı geldi baktığım da ise nişanım gelmişti 2 dakka geçmedi suyum yavaş yavaş gelmeye başladı ve ben ağlamaya başladım kendimi toparlayıp aşağı inip kayınvalideme söyledim yemek yiyip hemen 15.40 da çıktık yola hastahaneye varınca 1cm acilmam var suyum geldiği icin acil yatış verildi. Hiç sancım yoktu suni sancı takıldı yavaştan yavaşa 2_3 saate sancılarım başlamıştı bana sabah 6 dan önce doğuramazsın dediler sancılarım git gite artıyordu zaman geçmek bilmiyordu kontrole geldiklerin de 2 saate açılmam 2_3 cm olmuş sancılarım devam ediyor ben ise yerlerde kendimden geçiyorum suyum artık bitmişti kanama meydana geldi hemen hemşireye bağırdım gelip kontrol ettiğin de açılmam 7 cm olmuştu ve artık yatağa geçip ıkınmamı söyledi bende dediğini yaptım sancım geldikçe ıkındım bir iki derken ayaklarım titremeye başladı hemşireye bağırdım hiç iyi değilim diye meğer kızımın kafası çıkmak üzereymiş hemen beni çatala aldılar gene sancı geldikçe ıkınmamı istediler ne ara ne oldu anlamadım birden ses geldi kızımın ağlama sesiydi yüzünü gösterdiler bana o anda aynı babası dedim dedikleri gibi 31.08.2018 05.40 da dünyaya geldi kızım 😂 neyse gelelim dikişlerime içten kızım yırtmış dıştan ebe epeyce dikişim var ve ben kızımı tam 14 saate doğurdum doğumumda çok zor oldu şimdi yanımda kollarımda çok farklı duygu 9 ay boyunca doğumda çektiğim ağrılar acılar herşeye değer evlat sevgisi çok farklıymış Allahım herkese yaşatsın bu duyguyu 😍😍
Melikek Gisem Allah analı babalı büyütsün canim. Erzurumda doğum yaptin sanirim hangi hastane doktorun kimdi?
rfzsB Rabbim hayırlı Saliha evlat eylesin Însaellah kardeşim,sıra bize geliyor inşaellah bizimde yazdığımız gün gelir❤❤
Gisem Melikek amin canım ben nenehatunda ebru hanıma bakildim doğuma ebe girdi ben hiç memnun kalmadım ama doktorum çok iyiydi keşke özele gitseydim diyorum imkanın varsa devlet hastahanesinde sürünme
Melikek Gisem simdiye kadar buharaya gittim ben fatma hanıma. Nene hatundakiler daha tecrübeli gibi geliyo bana da ama hiç insancıl değiller. 36+6yiz bakalim bekliyoruz biz de. Rabbim hepimize kolaylık versin.
Gisem Melikek tecrübeli olabilirler ama ne bilim insanın canının yandığı zaman az da olsa anlayışlı olabilirler Allahım herkese kolaylık versin bi avazda kurtarsın