elifinilki27 Hanımlar hastane odasından yazıyorum suyum geldi ara ara sancım geliyor herşey yolunda sabaha kadar bekleyeceğim açılmam 1 parmak kadar suni almayı reddettim Allahım herkese tek nefeste doğurmayı nasip etsin sorusu olan varsa sorabilir 😁
Hlt-seyma21 elifinilki27 şu postu atmak nasip olsun bana da 🥰 Allah yardımcın olsun canım benim kaçıncı haftada geldi
Mukomukopii Su gelmeden önce nişanınız gelmiş miydi? Geldiyse de nasıl bişey bu nişan 🙄 Allah kolaylık versin bir avazda kurtulursunuz inşallah yarabbim yardımcınız olsun..
elifinilki27 Mukomukopii Nişanım dün gelmişti yani bir güm önceden gerçekten sümüksü birşey benim nişanım hem kahverengi hemde beyazdı
elifinilki27 Kumpr 39+2deyiz su gelmeden önce sancılarım vardı hatta sabahında NSTye girmiştim ufak ufak sancılarım vardı ama ondan daha da önce de düzenli sancılarım oluyordu benim yavrucak biraz yavaş ama olsundu bu zamana kadar gelirdi büyük ihtimalle 😁
Kubraahmet- elifinilki27 sümmessebile yesserah ayetinu okuyun insallah sağlıklı sekilde dogum yaparsınız 😊
elifinilki27 Kubraahmet- Amin inşallah sancılar beni bitirdi çok fena sancı çekiyorum Allahım herkese tek nefeste doğurmayı nasip etsin
Mukomukopii elifinilki27 ayy az kalmıştır ama şimdi doğurmana inşallah kaç saat oldu 🙈 allahım sağlıkla kucağınıza alın çok heyecanlıııı