linamom Kızlar bebeğim şuan 35+5 günlük oldu acaba 40 haftayı bulur mu doğması?Siz ilk bebeğinizi kaçıncı haftada doğurdunuz?
esmir linamom 41. hafta da doğurdum gelmeye niyeti yoktu açılmam hızlı ilerleyince suni sancıyla kolay güzel bir normal doğum oldu 😍
Zeynepbahar05 Kızımı 40+3 de doğurdum şimdi oğluma hamileyim 34+3 teyim inşlah 40 haftayı bulmaz diyorum 😁
linamom Zeynepbahar05 sanki artık kızlar geç doğmaya başladı😀erkekler daha erken doğuyor artık gördüğüm kadarıyla
ayse-huseyin16 linamom 39+1 bizimkininde gelesi yok gibi 😬 40. Haftayı beklicez gelmezse müdahale ederiz dedi doktor 🤷🏻♀️