Gizembiniciogl1 Kanamam olduğu için acile geldim yatış dediler doktor ultrasonla baktı kalp atışı var ama bebek aşağıda bişeyler dedi ama tam anlamadım aranızda böyle bişey yaşayan varmı?
deryas34 Gizembiniciogl1 benim de bebeğim Aşağı yerleşmiş ve ilk 3 ay kanama ve düşük riski ile geçti progestan fitil kullandım şuan 37+6 yım Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Elif5561 Gizembiniciogl1 benimde öyleydi canım dinlen kendini çok yorma zamanla yukarı çıkıyor kafana takip stres yapma 🤗
Aslihan2505 Gizembiniciogl1 bende aynı şekilde bir ay önce hastanede bir hafta yattım çıktım şükür korkmayın birşey olmaz Allah ın izniyle. Bol istirahat gerekiyor lavabo dışında ayağı kalkmayın
Sibelblby Gizembiniciogl1 benim de bir ara bebeğin kafası aşağıdaydı onun icin ilac verdiler dinlenceksin dediler sonradan düzeldi büyük ihtimal size de ilac verilir fitil olarak endişelenmeyin hemen
Gizembiniciogl1 Tueaksy şuan iyiyim , 1 2 saat önce yoğun kanamam oldu direk acile geldim ultrasonla bakıldı kalp atışı duyuldu , ama işte bebek aşağı da dedi doktor yatış verdi iğne vurdular progestan verdi onu içiyorum
Tueaksy Gizembiniciogl1 çok geçmiş olsun canım insallah tez zamanda rabbim bebeginede sahada şifa versin 🤲
Sibelblby Gizembiniciogl1 icme fitil olarak kulan emin ol daha çabuk faydasını görürsün içtiğin zaman yan etki yapıyor doktora da sorabilirsin çok geçmiş olsun fazla ayakta durmaman gerekiyo olabildiğince uzan
Aysegldmir22 Gizembiniciogl1 benimde bebeğim aşagıdaydı düşük tehlikemin oldugunu acil hastaneye alınmam gerektiğini söylediler ama ben yatmak istemedim . Başka bi doktora gittim ordan çıkıp doktor bebek aşagıda ama hastaneye yatması gerektirecek bi durum yok evde dinlenmen senin için daha iyi dedi şuan 29 haftalık oldum hayla bebeğim aşağıda yukarıya çıkmadı hiç yerleşim kanamasıda olabiliyor küçükken
Eliferimm Gizembiniciogl1 ilacı içme canım fitil olarak at bende kullanıyorum günde 3 kez daha çabuk etki eder ve içildiğinde çok yan etkisi oluyormuş
Gizembiniciogl1 deryas34 amin inşallah bende progestan kullanıyorum ama fitil olarak değil ağızdan alıyorum rabbim birdaha yaşatmasın inşallah, sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🧿🙏🏻
Gizembiniciogl1 Aysegldmir22 beni de bugün yatırdılar hiç bir tedavi uygulamıyorlar sabah olsun çıkışımı isteyip kendi doktoruma gidicem , yani bebek aşağı da olsa bunu kendi doktorum bana söylerdi diye umuyorum devlete gelmek zorunda kaldım , normalde özele gidiyorum
Mineoooo Benimde aşağı da ama şükür hiç kanama yaşamadım yorulma ağır kaldırma çok dikkat et dedi diğer türlü şeyler hiç başıma gelmedi rabbim kucağına sağlıkla alırdırsın bebeğini inşallahhhhh
Aysegldmir22 Gizembiniciogl1 bazen doktorlara güvenemiyorum bende aynı şeyleri yaşadım 2 3 doktora gittim ama kimse düşük tehlikemin oldugunu söylemedi o doktordan başka ve gittiğim doktorlar kızdı yeni anne adaylarımızı korkutuyorlar korkuyyla bile düşük yapa biliyor çogu hastamız dediler ve şimdi iyiki yatmamışım diyorum belkide stresten düşük yapıcaktım bazen yerleşme kanaması da olabiliyor doktorunu iyi araştırıp git cnm 🥰 Rabbim Sağlıklı Şekilde Kucagını almayı nasıp etsin inşallah ama şunu unutma nasıpten öte yol gitmiyor Rabbime teslim et en güzel vekil ooo bol bol dinleen agır şeyler yapma inşaallah tez zamanda geçer 😍