Seydasntrk nişan hariç hiçbir belirtim yoktu 40+5 olmuştum doktorum yarın gel doğumu başlatalım demişti. Son çare meryem ana otunu suya koydum meryem suresi ve bildiğim tüm duaları okudum bikaç yudum içtim ve onu evde bıraktım. (Doğumdan sonra sudan çıkarttırdım)
Hastanede kimsenin aklına gelmez diye işimi garantiye alayım bari dedim ve yine aynı gece açılmamış pet şişe suya ve suya atmadığım 2. kuru ota meryem suresi ve bildiğim tüm sureleri okudum. Hastaneye yatışım yapıldığı anda kontrol bile edilmeden suyum patladı 1cm açıklık oldu. Hemen pet şişe ve kuru otu suya koydum. 5buçuk saatte ilk doğumum gerçekleşti.
ne okunacak vs çok araştırmıştım ama duruma göre şekillendi benimki. Bence meryem ana otunun en büyük faydası doğumun pozitifliğine inanmamız. Sancı çekerken o otun açıldığını görmek moral veriyor