Kizlar bu gun ku kontrolde dr 10 gun sonra yine gel dedi ama o.hastanede doğum olmadığı için yapmak istediğin hastaneye git duruma göre konuşursunuz dedi yani randevu baktim ama en erken 6 mayıs diyor simdi 10 gü sonra acilden falan mı giriş yaparak muayene olucam nasil olucak anlamadim bilgili olan varsa aydınlatırsa sevinirim