Kahverengiyse normal bazen doğuma kadar ara ara oluyo bile bazende gebeliğin başlarında 1 yada 2 defa oluyo benimde 8. Haftamda gelmişti . Sonra 1 hafta sonra bidaha oldu sonrada hiç olmadı 🙂 ama tabi sağlık ocağına gittiğinde sor sen yine yada hastaneye