Merhaba siz yanlış anlamış olmalısınız,börekte genişleme bebekte oluyor annede değil,banada aynı teşisi koydular,perinatolojiye sevk edildim ama ben bir perinatalog ile görüştüm genellikle erkek bebeklerde karşılaşılan bir durum olduğunu 4-10 mm arasında normal karşıladıkları kontrol bir şekilde devam edileceğini,doğumdan sonraki 4 günün ardından durum ve çap artar ise bebek bir operasyona girebileceğini söylediler.Ama genellikle erkek bebeklerde sık karşılaşılan bir durum kafanıza takmayın dendi bana yarın gideceğim bende..