Kızlar bende 3 4 gündür yeşıl akıntı ve kasık ağrısi vardı ve normalde çok hareket eden bebeğimin hareketleride yavaşladı pazartesi bi korkuyla sağlık ocağına gittim idrar yolu enfeksiyonundan şüpheleniyorum test yaptırmak istiyorum diye tabi bebeğimin kalp atışlarını duymak istedim çünkü çok korktum bişey mi oldu acaba diye. Bugün çıktı sonucu ve enfeksiyon vardı hemen kendi doktoruma gittim anlattım ve doktor erken doğumuda tetikler nts ye girmen gerekiyo sancına bakmamız lazım dedi hemen nts çekildim sancı yok bebek hareketi az çikolata ye bidaha bakalım dedi o an ki korkumu anlatamam eşımde yanımdaydı ona sarılarak ağladım bilmiyorum o an kaybetme korkusu sardı beni ikincide normal çıktı herşey ilaç falan başladım ama geçmezse enfeksiyon ya erken doğum olursa diye çok strese girdim benim gibi enfeksiyon yaşayan oldu mu ilaçlarla geçtimi ? Lütfen cevap verin birazda olsa korkumu atayım üzerimden 🙏(29+2 günlük hamileyim bu arada)