Minnosunannesiiii Bugün kontrolüm vardı 36. Haftama bugün girdim ultrason ve nst herşey normaldi. Fakat şimdi kırmızı renkte 1 damla kan geldi benden. Bu ne demek arkadaşlar yaşayan var mı bu durumu
TBeyza Minnosunannesiiii nişandır canım doktora gitmelisiniz ,Nisan gelmesi hemen doğum olucagi anlamına gelmez benim nişandan 20 gün sonra doğumum gerçekleşti ,ama mutlaka doktora gitmelisiniz her ihtimale karşı
Minnosunannesiiii ebrusrkn benimde ağrım yok çatı muayenesi yapmadı sabah ama herşeyime baktı normal dedi 12 mayısa sa gün vermişti