Merhaba hanımlar çok daraldım yazmak istedim. 12 haftalık hamileyim yaklaşık 6 haftadır sürekli lekelenmelerim var yüksek dozda ilaçlar kullanıyorum ama bir türlü bitmedi. Doktorlar da sebebini bulamadılar resmen evden çıkamaz haldeyim 2 buçuk yaşında kızım var onunlada yeterince ilgilenemiyorum içim daraldı. Ailem de çok uzakta kimsem yok bu şehirde kaynanamla da çok iyi değil aramız. İsyan etmiyorum bebeğim sağlıklı olsun katlanırım ama içim daraldı sadece ağlamak istiyorum. Çok hareketsiz kaldığımdan ne yersem hemen şişkinlik oluyor. Sadece yürümeye ihtiyaç duyuyorum