Rabis277 Kızlar 40 haftasını doldurmasına son 3 gün var ama hiç bı belirti yok sanki doğmayacak benim kızım gelesi yok
Prnss__24 Rabis277 benimde aynı belirtiler var ama çok düzensiz sancılar bebek de fazla iri cuma günü doğumu planlicaz sezeryan diyo doktorum istersen ama ben normal istiyorum naoıcam bilmiyorum
Yagmur2210 Bnmde öyle 😂 cumartesi doğum için gün verdi doktorum suni sancı olacak eğer sancım olmassa ama ne sancı var ne Nisan var bnmki de minik cadı 😅
Rabis277 Yagmur2210 devlet hastanesi de suni vererek mi başlatır acaba hem suni sancı alıp hem sezeryan acısı mi cekicem ya doğum olmazsa
Sgs1 Benim Dr de salı gününe kadar bekleyelim dedi olmazsa yatış suni sancı 😅 insallah gerek kalmadan kendiliğinden sağlıkla gelir minik kızlar😍
AnneMeryem Rabis277 ben de devlete gidiyorum, benim doktorum sancın gelmezse suni sancı vercez dedi. Doktorun tercihi olabilir
Yagmur2210 Rabis277 MasaAlalh nerdeyse 40 hafta devlet hastanesi bildiğim kadarı ile normal doğumdan yana ama kendi sancılarınla diye biliyorum ama yinede emin değilim ins Allah hayırlısıyla sağlıkla kucagimza alırız canım 🤲🤲
Rabis277 Nuroye evet normal olucak 41 e kadar bekliyoruz biz dendi ama benim artık dayancak gücum kalmadı karnım çok ağırlaştı