yasemin0007 30+2 olduk bugün ıkı gündür bebegın hareketlerı yok denecek kadar az bırde sureklı kasıkta çok az hareket edıyor bı hafta böyle yaşayan arkadaşlar varmı acaba doktor randevumuzda pazartesı nasıl beklıcem 4 gun
MerveeD yasemin0007 aynı soruyu 31. Haftamda ben sormus tum ne yazıkkı oncekı gbı kıpır kıpır olmuyorlar buyudukleri için 35+6 yım sadece sertlesmesi oluyor bebek buyudugu ıcın yerı daralıyor eskısı gbı balık gbı kayalar olmuyor
linamom yasemin0007 haftalar ilerledikçe artık çok yavaş hareket ediyolar yerleri daraldığı için ben de 35+5 oldum. Hiç hareket etmezse doktora git canım ama yavaş hareket etmesi normal çoğu kişide bu haftalarda oluyor
Elizzannesi Hic hareket hissetmezsen bekleme hemen git ikinci çocuğuma hareket etmiyordu acil sezeryana alınmıştım
yasemin0007 Elizzannesi yok çok mınık mınık var hareket ama dıger haftalarıma gore çok az hıc hıssetmezsem gıderım tabıkı sızınkı neden acıl sezeryana alışmıştı acaba
yasemin0007 MerveeD ıkı gündür boyle sadece dıger haftalarda harekete alıştırdı benım ıkı gündür çok az olunca bıraz korktum
Elizzannesi yasemin0007 hic hareket etmiyordu gittim hastaneye cocuk sıkışmış icerde artık nefes alışverişi de yavaşlaması 32+5 te sezeryana alındım hemen çok şükür sağlıkla geldi ama Allah zamanın da gelmeyi nasip etsin insallah