Bencede çok kıyafet almana gerek yok zaten her gün yıkayacaksın hepsini ve çok hızlı büyüyorlar. Bence herkesin alması gereken en önemli şey süt sağma pompası ben burda okuyup ta almamıştım çünkü etrafımdakiler hep hazır süt veriyodu bendede olmaz sandım ki yanıldım sezeryan doğum yapmıştım hastaneden cıkacagım gün agladım çok sütüm vardı bebeğim ememiyordu şimdi bu ikincide hastaneye alacagım ilk şey o olacak