mucize91 bende ilk devlet hastanesine gittiğimde o kadarlıktı ve kalp atışı yoktu alttan bakalım dedi müsade etmedim felaket tellalı gibi konuştu, ordan çıkıp özele kendi Dr ma gittin orda da duyulmadı geç döllenme olabilir haftaya gel bakalım dedi 7+6 gittim çok şükür duyuldu