Damlacaa ya foto atmis 😄 allah herkesede mutluluj nasip etsin. El ele tutusup atmis. ne dicem baska. Bana sert cikiyor bide. Sacmaliyorsun diyor. Ne dedim ki. Ask cok guzel birsey. Bir ara post acayim da aşkımı paylascam bende. Herkeste paylassin. Utancak yada sacma yorumda buluncak hic birsey yok. Kirilcakda birsey yoktu. Ama yeni annemiz üzüldü sanirim kocasina aşık fotosuna aşklarına bakicaz dedigim icinn. Kirilgan annemiz